Now Playing Tracks

  • Cat:

    http://mbtipopculture.wordpress.com/2014/04/04/the-enfp-ash-ketchum/

  • Kyong:

    enfp........

  • Cat:

    YOU ARE ASH KETCHUM DEAL WITH IT

  • Kyong:

    Well, my life is over

  • Cat:

    if you're Ash Ketchum then I'm........

  • Kyong:

    Don't...............Don't. Say. It.

  • Cat:

    g-g-ar.........garchomp?

  • Kyong:

    SHUT UP! so you're saying cause I'm Ash Ketchum I'll never reach my "Champion"? LOL just cause I'm a lousy "following"

  • Cat:

    LOOOL

  • Kyong:

    LMFAOO I HATE YOU

  • Cat:

    Actually I didn't pay much attention to the article, I just enjoy that you = Ash

  • Kyong:

    WOW CAT THAT HURT

  • Cat:

    It's funny admit it, if it makes you feel better, Mulan might be an ENFP too

  • Kyong:

    but she's INFP

  • Cat:

    eh, you have to realize that just because some websites SAYS something about a character, doesn't mean its true. Hell , Ash's type is perfectly debatable. We dont' really know though, we can just make guesses but yes, Mulan is probably either ENFP or INFP, either can be argued.

  • Kyong:

    meh i'll honestly find myself ash anyhow, I'll admit there is some elements we have in common after all.

  • Cat:

    Dawww like never aging!

  • Kyong:

    I suppose my personality just never matured, I guess that's one way to putting it of "not aging".

  • Cat:

    well its funny cause Danny is an ENFP too, I don't think he's "aged" either LOL

  • Kyong:

    really? I always find him more intellect than me, but I guess he always picks on me from the way he talks and stuff.....more like he's quite wise....

Okay so I learned that Pokémon X/Y became SUPER sensitive with nicknames, apparently I didn’t know some of them could be like couple of slangs, other languages or etc. even if they are innocent names that can’t find out why they’re banned out.

For example:

-“Violet” or “Viola” is forbidden because “viol” is French for “rape”(I feel awful for not knowing this but it explains why my shiny rapidash didn’t get to keep her name) :[  )

-Spike” is forbidden (the exact reason is unknown, but some people believe it’s because it contains “spik”, which is an alternate spelling for “sp*c”).

-“beaver” is a slang term for vagina

And there might be a lot that I may not know just yet…. but yeah they’re delicate~

About time bank came out, gonna miss those old ribbons use to hang around since they got converted into whole, even the battle ribbons from frontiers/tower got converted to whole just as well, which is next to the contest whole ribbons.
Kinda use to went a little sucker for ribbon collecting in the older generations and been with me everywhere~
Only problem went wrong was the nickname change, oh well this wasn’t the first time I had this problem, tried to name a pokemon “Spike” but somehow wasn’t sure how was that a threat name just like “Violett”… I’ll deal with a non-nicknamed pokemon anyhow :[
Time to get more ribbons in X/Y!
Zoom Info
About time bank came out, gonna miss those old ribbons use to hang around since they got converted into whole, even the battle ribbons from frontiers/tower got converted to whole just as well, which is next to the contest whole ribbons.
Kinda use to went a little sucker for ribbon collecting in the older generations and been with me everywhere~
Only problem went wrong was the nickname change, oh well this wasn’t the first time I had this problem, tried to name a pokemon “Spike” but somehow wasn’t sure how was that a threat name just like “Violett”… I’ll deal with a non-nicknamed pokemon anyhow :[
Time to get more ribbons in X/Y!
Zoom Info

About time bank came out, gonna miss those old ribbons use to hang around since they got converted into whole, even the battle ribbons from frontiers/tower got converted to whole just as well, which is next to the contest whole ribbons.

Kinda use to went a little sucker for ribbon collecting in the older generations and been with me everywhere~

Only problem went wrong was the nickname change, oh well this wasn’t the first time I had this problem, tried to name a pokemon “Spike” but somehow wasn’t sure how was that a threat name just like “Violett”… I’ll deal with a non-nicknamed pokemon anyhow :[

Time to get more ribbons in X/Y!

We make Tumblr themes